ספטולה – ציוד מעבדה חיוני

מדוע ספטולה היא כלי חיוני במעבדה?

ספטולה למעבדה היא כלי חיוני בעבודת המעבדה. השימוש בה נפוץ במדעי הטבע ובכימיה, והוא מסייע באחזור והעברת פתגמים, נזילים וחומרים אחרים. היא מיועדת לפעול במרחבים צרים וקטנים ולהעברת חומרים בצורה מדויקת. הספטולה מורכבת מידית ארוכה ודקה עם קצה עגול או מרובע. הקצה העגול נועד לנוזלים, בעוד קצה המרובע משמש להעברת חומרים יבשים ולשימוש בניסויים במעבדה. צורת המרית מאפשרת לה עבודה וורסטילית לשימושים רבים לצרכי המעבדה.

ספטולה

 

סוגי ספטולה לשימוש במעבדה

מיקרו מרית:

לסוג זה של מרית יש קצה שטוח אחד וקצה כפוף אחד, מה שהופך אותו לאידיאלי להעברת כמויות קטנות של כימיקלים מוצקים. הקצה השטוח יכול לשמש גם לריסוק קריסטלים.

מרית מחודדת:

למריות מחודדות יש קצה מחודד, מה שהופך אותן לשימושיות להושטת יד למכלים קטנים או לפתחים צרים. הם משמשים לעתים קרובות עבור גירוד או ערבוב.

סקופולה:

כף מדידה היא מרית עם כף מדידה דמוית כף בקצה אחד. הוא משמש בדרך כלל להעברת כימיקלים מוצקים ממיכל אחד למשנהו.

מרית גומי:

מריות גומי משמשות לעתים קרובות בסביבות מעבדה לערבוב, גירוד או פיזור חומרים. הם גמישים ויכולים להתאים לצורת המיכל.

מרית נירוסטה:

מריות אלה עמידות ועמידות בפני קורוזיה, מה שהופך אותן מתאימות לטיפול במגוון רחב של כימיקלים. הם משמשים לעתים קרובות לשקילה, העברה או ערבוב חומרים.

כל סוג של מרית משרת מטרה ספציפית במעבדה, ומאפשר למדענים ולחוקרים לתפעל ולהעביר חומרים בצורה מדויקת ובטוחה במהלך ניסויים. לצפייה במוצר מבית רומיכל

שימוש ואחזקה בספטולה

ישנן סוגים שונים של מריות (ספטולת) המיועדות לשימושים שונים במעבדה. חשוב לשמור על ניקיון המרית על מנת למנוע צריבת חומרים בלתי רצויים ולוודא שהיא תמיד מוכנה לשימוש.
בסיום השימוש, חשוב לנקות את  המרית היטב ולהניחה במקום מיועד על מנת לשמר את אורח החיים של המוצר. שימוש תקין על פי הוראות הבטיחות והשימוש לטווח הארוך יכול לשפר
את תהליך הניסויים ולהבטיח תוצאות מדויקות.

 

לסיכום,

מרית מעבדה היא אחד מהכלים המרכזיים הנמצא בשימוש במעבדה ותפקידו לסייע בערבוב, גרידה ומשימות אחרות הקשורות להעברת חומרים ודוגמאות ממקום אחד למשנהו. בנוסף משמש הכלי להובלה והפצה של תרכובות כימיות יבשות. מרית משמשת לרוב כאשר שוקלים כימיקלים במאזן מכיוון שהם מאפשרים לך לאסוף כמויות קטנות מאוד של הכימיקל בכל פעם.

אין מוצרים בסל ההצעות.

דילוג לתוכן